Sköna dagar

Nu har jag haft så där fullt upp igen, så jag knappt har hunnit sitta vid datorn. Måndagen var det examensprov i make up för en av mina klasser på skolan. Och igår var vi ute precis hela dagen innan jag stack iväg på min företagarkurs som jag går.

På ett sätt är det liksom ganska skönt att ha så mycket.

Idag har jag en balsminkning, skall bli så roligt att få bidra med en fin makeup till ett sådant tillfälle.

Minns själv min bal, när systeryster sminkade, jag hade en svart sjukt cool klänning, och långa handskar för att dölja alla mina festivalarmband, som jag vägrade klippa av. Haha.

Önskar er alla en fin dag i solen! Nu blir det frukost för mig och grynen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0