God morgon söndag!

Klockan är redan halv nio,och jag har sedan 06.20 försökt att få lite "egen" tid, en stund att ägna åt min chailatte,  och till att läsa min tidning. Det har gått sådär..

Två väldigt angelägna "disturbers of the peace" ( jo, men det är så dom beskrivs bäst just nu ) kommer hela tiden med nya sysslor till mig, och mer gnäll, skrik och annat härligt som man gärna vill uppleva en söndags morgon innan nio. 
 
Men efter att ha byggt en riktigt monsterkoja, tagit fram Pippi huset, satt på rätt spel på Tvn, och så vidare, tror jag nu att jag har köpt mig själv några minuters lugn. 
 
Ville egentligen bara tipsa om den coolaste skärmsläckaren just nu. Den får en att typ vilja ha datorn i ständigt viloläge. In och hämta hem!
 
 
Kolla förövrigt in bloggen där bilden kommer ifrån. A Merry mishap
Riktigt inspirerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0