Liten Lo ♥ Missoni

10.00 prick drog dom upp Jalusiet på Lindex, och det var ett stort gäng knuffandes desperata hungriga konsumenter som hade bråttom in i butiken, för att få tag på något från Missoni sammarbetet. Helt vansinnigt var det! 
 
Jag var mest ute efter saker till mina små tjejer, så för mig var det ju inte direkt så jag behövde slåss med näbbar och klor för att få fatt på det jag trånat efter. 
 
Söta som sockerbitar blev dom iallafall i sina matchande mössor och klänningar ( ja, jag köpte en likadan mössa till mig också, har man litet huvud så har man! ) Och Lóa var inte sen med att posera framför kameran när hon provade sina kläder. 
 
Så here you go: Missoni by Lindex visat av Lóa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0