Vill ha

 
Sitter hemma med en obligatorisk kopp te ( som dricks ur min fina Day mugg med trollslända på, mycket viktigt att det dricks just ur den..) och pluggar Fashion logistics. Det är dag två som student, och jag börjar känna allvaret jag har tagit på mig. Första inlämningen är redan denna veckan, och jag bollar tre kurser parallellt, två barn och diverse fotojobb som måste göras. 
 
Jag kunde dock inte låta bli att ta en liten "bensträckare" och blogga lite grann. Dagens inspiration är bland annat den urläckra gröna tröjan med tigerprint från Kenzo, ett klassiskt Hermés armband och härligt roligt porslin. Ge mig allt, gärna nu! 
 
Men, nu är det dags att återgå till studierna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0