Grinchen som stal julen!

Ja,det här kan ju snabbt klassas som den värsta julen någonsin! Eiras första jul blev ingen jul...
Jag låg hemma hela julafton med magsjuka. Så ingen tomte, inget julbord, ingen släkt ingenting blev det... Hur kan det tajma så dåligt? Har inte varit magsjuk på åtta år, och så blir jag det natten till julafton. Ja,vad gör man? Man är oerhört glad över att man har en sån underbar pojkvän, som fick spendera julafton nästan helt själv med Lillan, då jag mest sov. Sen är man glad över att man så småningom blir frisk igen och kan få lite julfirande i alla fall. Idag skall vi nämligen hem till mamma och pappa och fira lite. Det känns ju jätte bra! Kalle lyckades jag ju se, och resten spelar ju egentligen ingen roll vilken dag man gör. Bara man umgås och har trevligt undertiden. 

Eiras första smakportion blev igår istället. Och jag tror faktiskt att hon tyckte om det! Idag tog hon tom. skeden själv! Hon är duktigt mitt Frö! 

Julklapps utdelning hann vi med på morgonen, och jag fick det fina halsbandet från Disney Couture, en yogamatta och biljetter till Coldplay!! Blev överlycklig. =D Och till min kära Tor hade jag köpt Guitar Hero World Tour. det är sååå roligt! Skall nog ta med det till päronen i kväll. Med en trummis till pappa och en gitarrist/sångare som pojkvän och när man själv älskar att sjunga och spela gitarr så blir det nog ett grymt band! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0