Nya skötväskan..

Är så glad! idag fick jag äntligen tag på väskan, som jag totalt snöat in mig på. Skall använda den som skötväska. Den jag har nu har blivit helt trasig, och det var verkligen dags att byta ut den. 

Linnéa gav mig förslaget om den söta väskan från See by Chloé som dom har haft på hennes jobb. Men så klart var den slut överallt. Men så hittade jag den idag inne på NK i Göteborg. Så nu är den hemma hos oss, fylld med blöjor och andra bebis saker. Och jag är hel nöjd! Helt klart mycket bättre än alla vanliga tråkiga skötväskor. Tack söta lilla mamma för att du åkte med mig in och körde mot enkelriktat och framför spårvagnar för att jag skulle få hämta min väska! Och tack min underbara syster, som köpte en alltid lika god chai latte till mig och förgyllde våran dag! och så klart lilla Eira som var med på den vilda jakten på hennes nya skötväska. Nu är det dags för Söndagsparty med Filip och Fredrik. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0