Sim och sånt..

Idag var det dags för babysimmet att börja igen. Dock en timme tidigare än innan, så jag var lite tveksam över hur det skulle gå. Eftersom det var prick på Eiras middagstid. Men det gick förvånansvärt bra. Jag och Jennie snörade på oss skorna redan klockan tio, och gick en lång och skön vårpromenad. Det var lite kyligt, men det känns ändå att våren är på väg. Som jag längtar!

Efter fyra dyk och massa sånger och lek i vattnet, och en middag i simhallen tillsammans med Morris och Filippa, somnade Eira som en liten docka i vagnen. Så jag och Jennie strosade bort till Naam och åt en efterlängtad sushi lunch. 

Nu på eftermiddagen har vi ägnat oss åt att ta fina foton inför kursen i morgon. Jag har länge velat ha fina bilder på Eira och Tor, och idag fick jag min chans! Det blev många härliga bilder! Får se vilken jag väljer. Några av dess kommer förmodligen upp på väggen här hemma i alla fall.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0