Spökerier..

Det blev lyckat i lördags! Alla fall enligt min mening. Mina marshmallows spöken blev grymma, fingrarna blev osmakliga (Det tog emot att stoppa en i munnen..) men goda, pumpan blev grym och Tors pizzabullar blev en succé! Allt åts upp, och vi hade en riktigt rolig kväll. Med tävlingar och dans(!) i vardagsrummet. Vi var lite oroliga hurvida det skulle gå med 20 personer i våran trea, men det var ju hur bra som hellst. Festen höll på framåt tre tiden, och slutade med att Tor deckade på golvet, och jag städade. Så kan det bli.

Dagen efter var det storstädning som gällde, och vi åkte iväg och hämtade Hjärtat hos Mormor och Morfar vid två tiden. Hon hade haft ett jätte mysigt sovaöver kalas hos dom. Fått äta Mormors goda mat och hjälpa till att sortera bland filmer och annat skoj!

Ja, nästa gång det skall pysslas på hög nivå, då är det jul! Håller tummarna för att denna julen blir betydligt bättre än förra, men det är ju inte så svårslaget. det ända som krävs är att jag slipper ligga med huvudet i toalettstolen.











Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, min bild där ser jag :P

2009-11-05 @ 18:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0