Nu är vi där igen..

Blogg torkan.. Kan inte hjälpas, men jag är ju fortfarande sjuk! tre veckor, och ingenting händer!! Som grädde på moset har Lillan blivit sjuk nu också. Hela helgen har spenderats med att ha koll på hennes feber, och att försöka få henne att sova på kvällarna. Somnar bra vid sju halv åtta, men sen vaknar hon baske mig runt nio halv tio igen. Fredag, Lördag och Söndag har det varit så.

Men som tur är, så är hon pigg och äter och dricker bra. Det gillar vi! Det är bara lite svårt när man själv känner sig som en rutten banan. Hur dom nu känner sig. Och jag behöver verkligen vila! Måste bara lära mig hur man gör. Har så svårt för det där. Jag måste sysselsätta mig och hålla igång hela tiden, jag har liksom inte tid att vara sjuk, men kroppen säger något annat. Och till slut måste man ju lyssna.

Så..Nu skall jag passa på att vila, för nu sover bebis.


Busig bebis med blöjan på huvudet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0