Första lämningen..

Idag var det pappas tur att följa med till dagis. Han var med vid samlingen, men sen var det dags att testa att vinka av. Eira hade väl blivit lite förvånad över att pappa skulle gå, men hon hade inte gjort någon big deal av det. Allt verkade ha gått bra, och pappa kom hem..Så här satt vi..i tre timmar utan lilla Bibbi.. Kändes konstigt, men ändå bra, att allt verkade gå bra.
Sen var det dags att hämta igen, och en glad tjej stod vid dörren när pappa kom! När dom kom innanför dörren hemma, fick jag mig en lååååång kram av en väldigt gosig tjej. Hoppas det går lika bra imon, när det är jag som skall lämna. Kan ju lätt bli lite mer dramatiskt då. ( antingen från hennes sida, eller min )
Idag var jag och Eira i alla fall nere i affären och hämtade ut hennes paket. Självklart ville ju Eira öppna, och hon blev väldigt besviken när vi gick och "gömde" paketen till hennes födelsedag. Men jag tror hon kommer bli riktigt glad i övermorgon när det är dags att öppna dom!
Detta är vad som väntar i det stora paketet, som snart skall göras om till flera små paket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0