Eira, Lóa och papi

Det är ju vida känt numera bland vänner och familj, att vi har fått en riktigt cool pistol i Lóa. Hon är lugnet själv. När hon låg i min mage däremot var det rena vilda västern där inne, och av erfarenhet ( Eira ) så trodde jag att det skulle komma ut en till liten illbatting med vilja av stål och ett sjujäkla humör. Och visst 10 veckor kanske inte är mycket att gå på, hurvida det kommer utvecklas en lite mer envis och busig sida.

Hursomhelst, så är det väldigt skönt att ha en så cool bebis, när man har en liten virvelvind till tvååring. Jag tror jag hade gått spikrakt in i väggen och fått 1000 gråa hår och förmodligen en stroke, om jag var tvungen att på egen hand deala med två vildingar om dagarna.

Trots att man ibland sliter sitt hår för att man får höra i 100 decibel och falsett någon som skriker - jag viiiiiiiiiiill ha pepparkaka, mammaaaaaaaa!!!

Så finns det som jag har sagt så många gånger innan, så att ni måste tycka att jag är tjatig, ingen härligare underbarare än min Eira.

-Nä mamma, jag ÄR inte trotsig! Jag är snäll..

Å där smälte mammas hjärta.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0