Endast tomten är vaken..

Nej, jag får omformulera mig. Endast Tor, Kicki, Eira och Lóa är vakna. Här tas ingen hänsyn till att det är lördag morgon. Nej nej. Klockan 04.30 väcktes vi av att Eira ligger i sängen och sjunger.

-Klappa på din jumpa, hej då jumpa!

Sedan fick jag en My little pony i ögat.

Tor masade sig upp med Eira och kollade igenom hela tablån, vad som skulle visas på Barnkanalen. Det verkade som att det var några godbitar att se fram emot, konstaterade han.

Jag stannade kvar med Liten i sängen, och hon mumsade och åt. Sedan somnade vi om. Lyx!

För att sedan bli väckta vid 8 av en sprallig tjej som hoppar upp i sängen och säger:

-Mamma! Pappa sover!

Gött. Vi täckte våra baser. En snarkade på soffan, och en snusade i sovrummet. Skall jag betala katterna någon form av barnvakts lön?



Eira och Tinsan i fullfart med att ta på sig ytterkläder. Dom skulle tydligen till "Prinsen". Låt oss hoppas att dom syftade på Morris eller Lukas, och inte utestället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0