ZZzzZZz..

Ännu en vaken natt resulterar i en trött mamma..två små flickor ville bestämt vara vakna till tre..hmm..jäsp!

Men men, nu steker vi "blodtutting" och snart skall vi åka till mormor, sen får vi se vad det blir av dagen. Men en sak är i alla fall säker, jag tänker inte låta min trötthet påverka våran fredag! Nej, det skall allt bli en bra dag i dag också!

Och ikväll är det ju dags för fredagsmys. Med Idol, tacos, saltchoklad, Skavlan och huvudet på älsklingens axel. Det är aldrig fel!

Nu skall jag fortsätta dansa med Eira i köket, för det gör mig pigg och glad!




Kommentarer
Postat av: Annica

Fint du skriver Kicki och fin bild med text.



Kram till dig och ha en fin helg.

2010-10-29 @ 14:21:12
URL: http://annicajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0