Jag har flyttat in..

I en lååååångklänning från Gina Tricot. 199 pix, och det är där jag lever och bor numera med min kula. Det är äntä så himla lätt att hitta saker att vanka runt i, såhär i nionde månaden. Jeansen är både för tajta och för obekväma. det känns onödigt att köpa ett par preggo jeans nu såhär i sluttampen. Så, vad gör man då? Jo, man knallar runt i det som är mest bekvämt och som får en att känna sig i alla fall lite fin, så här på slutsträckan.
Sen kanske man fram manar lite blickar, av folk som tänker: Åh , där kommer den stackars gravida flickan som bara har ett enda plagg i garderoben. Skall man kanske ge henne en slant, så hon i framtiden i alla fall kan köpa ett plagg till den stackars (vad personen antar hemlösa ) bebisen som kommer? JO, för det tror säkert folk. Men just nu struntar jag i det. Fortsätter att knalla runt i min "MOMO DRESS" och inser att jag säkert kommer skratta åt dom bilderna några år från nu.
Jag + min preggodräkt + bebis i vecka 36.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du är finast i stan tycker jag!!

2010-09-14 @ 23:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0