Vart var min kamera?

I två dagar har jag nu varit hemma och träffat två relativt "nya" bebisar. Igår var jag ute i Anneberg hos goaste Bea, och hennes lilla Liam. ( Som redan hunnit bli 5 månader! ) Och idag var jag hemma hos finaste Ylva, och träffade hennes lilla Meya, som på fredag blir 7 veckor. Och vart var min kamera????
Åh det är så typiskt! Eller som Eira hade sagt "Nalle Puh typiskt".
Jag som alltid brukar tänka på att ta den med mig, vart jag än går.
Hursomhelst så var det väldigt mysigt att få träffa små gosiga bebisar. Det har inte riktigt trillat ner, att jag snart skall sitta här med ett eget litet knyte. IGEN!
Hallå? Är du där inne lilla bebis?

Kommentarer
Postat av: Kristin

Älskade Kicki!

Vad fint du skriver här i din blogg, Mamman med stort M;) Nästa helg är jag hemma i Kba för att gå på Bokmässan och lite annat, dax o ses då och få fart på nya bebisen?! En lunch, fika eller annat mysigt, Jaaa!

KRAMAR

2010-09-16 @ 10:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0