Sköna söndag

Efter att ha strosat runt och gjort lite ärenden inne i Göteborg igår, så mötte jag och Lóa bebb upp Linnéa och Linnea, för en mysig söndags eftermiddag/kväll hos Linnea. ( Lite förvirrande det där med två Linnéor jag vet ) Men men, vi köpte med oss pizza och lite annat gott upp till henne, och satt sedan och pratade och mös.
Vi lyckades med den ädla konsten att 1: tappa en av pizzorna på golvet. 2: Spruta Loka över hela bordet och 3: upptäcka att det inte fanns några blöjor i skötväskan.
Så det var bara att springa ner till en närliggande Willys och köpa nya.
Lóa var en ängel som vanligt, och hennes gudmor ( som har egen bebis i magen ) fick allt sitta med henne i knät lite grann medan jag var iväg. Något Lóa verkade tycka om. Eira var ju inte alls lika lätt att "lämna över". Minns en gång då samma Linnéa fick passa Eira en stund medan jag skulle hämta upp Tor. Bebis skrek under hela tiden, och jag trodde att hon hade skrämt sin barnvakt från att någonsin våga skaffa egna barn. Men nej, nu är det alltså dags!
Så, summan av kardemumman, en skön söndag som avslutades med fallande ögonlock på både mig och Tor framför Clintans nya film "Here after".









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0