En puss och ett plåster, så blir allt bättre snart!

Våran lilla Eira har varit magsjuk! Hennes första ordentliga sådan också. Stackars lillan! Vaknade på natten, runt halv fem och kräktes, och efter det var den regelbundet varje halvtimma ungefär.
Men liten är tapper, och hon klagade inte en enda gång! Trots att så fort hon fick i sig något, så sprutade det strax som en fontän ut på golvet ( ledsen för ingående detaljer, alla känsliga )
Men nu är hon desto piggare, och har redan annonserat att hon vill ut och åka sparkcykel och gunga. Visst, vi får nog ta det lite lugnt, men jag tror att hela familjen ser fram emot att lämna boet en stund.

I morse kom hon upp yrvaken och sa:
-Mamma, jag har ont i magen, jag behöver ett plåster!
Och vips! En puss och ett plåster senare så verkade allting vara lite bättre! Min söta lilla tös!



Sen gick det lite över styr, och plötsligt behövde hon plåster lite överallt!



Lilla söta sjukligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0