Prima Ballerina!

Med min nya kamera i högsta hugg, tassade jag och hela familjen in i danssalen igår, för att få se och vara med undertiden Eira dansade! Som en stolt tuppmamma satt jag där nästan med gråten i halsen och såg min lilla flicka göra piruetter och gå på lina.

Hur koncentrerad som helst och inte en enda gång blev hon distraherad av att vi satt och tittade på. Det är min duktiga flicka det! Man märker verkligen att hon älskar att dansa!

Lillasyster ville ju självklart också vara med och dansa, och försökte gång på gång tulta bort mot rockringarna och delta i dansen. Men det blir till att vänta några år för lillan. Men jag kan tänka mig att hon också kommer vilja ta på sig tyllkjol och gå på dans när hon är tre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0