Lilla bebis

Minns ni Alex och hennes gravidmage som jag fotade i höstas? Well, Igår kom äntligen lilla Ester till världen! Så himla roligt!

Alex är min syster Lindas BFF (hehe) och det kanske inte var vad man trodde för ca 9 år sedan när Alex fick sin första dotter Felicia, att dom skulle få varsin liten knodd alldeles tätt inpå varandra. Men så är det faktiskt nu! Bara två månader skiljer det på Elian och lilla nyfödda Ester. Och jag vet att dom och deras två underbara, fantastiska, störtsköna morsor kommer ha mycket roligt ihop under åren!

Och jag hoppas att jag och mina små tjejer kommer få vara med och busa då och då!

Stort grattis och välkommen till världen baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0