Sommar i Frösakull

Nu är vi hemma igen, efter en riktigt skön vecka i Frösakull. Med sol, bad, utflykter, grillkvällar och kvällsbad har det varit en riktigt lyckad vecka. Som vi började tillsammans med Familjen Wall som åkte ner och sov över en natt med oss. Dagen efter kom mina föräldrar ner över dagen och sedan dess har det varit full rulle med kusinerna. Själv hann jag uppnå sommarens mål med min träning, och det var att springa en mil. Jag var helt ensam på stranden när jag tog mitt första av två varv vid halv åtta på morgonen. Kan inte tänka mig ett bättre sätt att springa på.

Knappt någon täckning har det varit där nere heller, så vi har varit ganska isolerade från telefoner och internet. Så därför har det inte blivit någon uppdatering på bloggen.

Delar med mig av lite härliga bilder från vår utflykt härom dagen. Nu är det dags att snöra på sig skorna igen och ta en runda innan frukost.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0