Lite random snapshots från ett prinsesskalas!

Ja, jag har bytt dator, ( som sagt ) och allt, verkligen allt ligger fortfarande kvar på den gamla. Och pga någon jäkla kabel som tydligen inte fanns längre, så kan jag inte koppla ihop datorerna utan får sitta med extern hårddisk och föra över allt eftersom.

Därför har det dröjt med bilder från Eiras barnkalas som hon hade för några söndagar sedan.

Jag kan säga att kalaset blev riktigt lyckat. Eira var så lycklig över att ha hennes vänner här, och att hennes efterlängtade prinsesskalas äntligen blev av! Lóa hon var mest glad att Lily var här, och började bra med att vara utklädd precis som alla dom andra barnen. Men när ljusen på tårtan var utblåsta, då var det dags för henne att bli nakenfis igen...

Så ett gäng, prinsar, prinsessor och en nakenfis härjade runt i lägenheten, och fiskade godispåsar med trollspö, satt i kungatronen och satte stjärnan på trollspöt ( istället för knorr på grisen) Och det slog mig precis att det bara är en månad kvar tills lilla Loisen fyller 2!! Då blir det minsann Pippi kalas!

 








 













 












 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0