Kix ♥ Rika

Jag har haft en sådan svår crush på den fantastiska gröna tröjan från Kenzo, och har hrmm lagt ett antal bud på ebay på några olika auktioner. Men buden drar ju iväg rätt snabbt, då denna tröjan är galet eftertraktad och helt slutsåld överallt! Visst det finns fina kopior, men det känns liksom inte riktigt samma.

Anyway, härom veckan står jag på jobbet och börjar packa upp vårens kläder från Rika, och jag blev stört förälskad! Mina kraschade drömmar om en grön tröja var som bortblåsta ( ja, nästan ) och jag fick med mig en hybrid mellan Kenzos tiger tröja och Balenciagas snygga textade tröjor hem! Hello happy! jaja, jag vet nörd. Men jag är stolt över det!

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0