Sneak peek..

Long time no see, jag vet. Men jag har lite medvetet låtit bloggen vila ett tag, då jag inom en snar framtid kommer flytta den till en ny adress och ändra upplägg och innehåll lite.

Hursom, här rullar dagarna på i ruskig takt och det gäller att försöka ha huvudet upp och fötterna ner! Nästa vecka är det ju Påsk, så då blir det lite påskledigt med en tur ner till Frösakull. Skall bli riktigt skönt!

Igår hade jag en babyfotografering, som än så länge får vara lite hemlig, då detta är en del av en överraskning! ( vill ju inte vara den som avslöjar allting! ) Men jag tänkte i alla fall bjuda på en liten sneak peek, var ju rätt längesedan jag gjorde det känner jag!

Det är svårt att inte bli sugen på flera barn när man får gosa och klämma på en rultig liten 6 månaders, ojojoj, tänk att det går så fort! Lóa är snart två och ett halvt. När hände det??? Men jag tröstar mig själv lite med att hon säger att hon är min bebis. Och så länge hon anser att hon är det, så är inte jag den som säger emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0