Play date.

Vi var hembjudna till en tjej i vår mammagrupp i fredags, men hennes lille pojk blev sjuk, så det blev inställt. Men det hindrar ju inte oss från att ha en egen liten play date. Jennie bjöd upp mig och Bea till henne på lite lek och fika. Det var hur mysigt som helst. Hon hade bakat en farligt god kladdkaka med mashmallows i som vi mumsade på undertiden barnen jollrade på lekmattorna och for runt i gåstolen. Eira provade gåstol för första gången, och jag märkte på henne att hon tyckte det var roligt. tack tjejer för en mysig fredag! 

På kvällen fick jag och Eira fin besök av syster och hennes kille.Vi satt och "tjötade" till halv två på natten, ungefär vid samma tidpunkt snubblade Tor hem från en kväll i Göteborg. Efter fyra(!) timmars sömn vakande jag av att en stor katt låg och spann på min rygg. Zorro vet allt att vi brukar gå upp vid åtta. tack kissen! Efter frukosten gick jag och Eira en promenad hem till mormor, som var snäll nog att gå ner med oss till stan och köpa en hoppgunga till Lillan. vi satte upp den när vi kom hem igen och hon tyckte det var rätt skoj att helt plötsligt kunna hoppa runt lite själv. Fast bara korta stunder, hon tröttnar rätt fort! Så nu är det bara en gåstol som måste inhandlas oxå, för det tyckte hon var riktigt roligt!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack själv vännen! Det var jättemysigt:-). Ses imorn. KRAM

2009-02-01 @ 19:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0