Påsken lite så här i efterhand

Alltså, ja, jag vet att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen på sista tiden. Men det har varit för mycket annat helt enkelt! Kan ibland inte förstå hur somliga hinner blogga typ fem inlägg på en dag och sånt där!

Men, nu ville jag iallafall lägga upp några bilder från vår härliga påsk i Frösakull. Tänk vilken tur med vädret vi hade! Långfredagen var hur regnig som helst, med på självaste Påskafton sken solen till allas glädje. Och jag fick möjlighet att testa mina nya reflexskärmar bland annat.

Barnen hann med att måla ägg, leta efter påskharens gömställen och jag sminkade så klart alla små sötnosarna till riktigt fina påskisar!





Kommentarer
Postat av: Marie Hemberg

Underbara påsk bilder<3

2012-04-14 @ 18:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0