Eames..

Sitter i ett kallt kök och försöker ta mig igenom en galet tråkig föreläsning. Det ända som piggar upp, är mina nya fina stolar som jag äntligen fått hem! Sprillans nya Eames stolar står nu i mitt kök, och gör det hela lite bättre.


Det var verkligen galet kallt ute imorse när jag tog barnen till dagis. -17 grader var det ute, men Lóa vägrade ta på sig sina vantar. Hon hade precis fått naglarna målade, och tyckte väl att det vore en skam att stoppa ner sina nylackade fingrar i ett par varma goa vantar. Men, ibland lär man sig den tuffa vägen, och när vi var framme vid bilen kom tårarna och rop på vantar. Väl inne på dagis värmde vi upp händerna så gott vi kunde, men liten tyckte ändå hon skulle få "plåsten" Tänk vad skönt om det hade hjälpt mot kyla. Då hade jag banne mig rullat in mig själv i Hansaplast med Nalle Puh tryck!

Lóa gick även till dagis utan blöja idag. Skall bli spännande och se hur det går. Lilla fröken kavat. Ingen tvekan om vem det är som bestämmer här inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0