Hurra för fredag!

Hemmet luktar gott av blommor och nystädade golv. Barnen är mätta efter en mysig pannkakslunch på Linnéas, fredagsmyset (ja, man får faktiskt använda det ordet ibland utan att få skit för det) är inhandlat och jag sitter med sex helt olästa magasin framför mig!

Skön känsla, när man har roddat allt detta helt solo med två livliga små tjejer. (Tor är M.I.A idag/kväll)

Storhandling-check
pannkakslunch med mindre nappkaos-check
nyinköpta tulpaner-check
städat hem och skurade golv-check
nya kläder i brevlådan från Anines kollektion-check
två gosiga töser framför Trassel med lite fredagsmys-check
och det där med sex tidningar till en nöjd mamma, ja det och tacosen får vänta tills mina hjärtan sover.

Då minsann skall jag korka upp en rödvins flaska, göra tacos och sedan gotta ner mig i mina tidningar. Nog för att jag känner mig lite fyrtio plus när jag skriver detta men fasen vad gött!

Hoppas ni får en härlig fredag ni med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0