Sneak peek Helena + Padraig

I lördags sken solen på Helena och Padraig. Det vackra sprudlande brudparet som jag hade fått äran att fota!

Med som assistent hade jag min fina Marie. Som gjorde allt från att bära pallar, rädda mig när jag föll av nämda pall, regissera brudparet åt mig och springa efter parets busiga treåring. Det var en riktigt rolig fotografering och när jag bläddrar igenom bilderna så blir jag helt lyrisk!

För att hedra Padraigs irländska ursprung så var jag bara tvungen att ha med ett litet klöver. Kanske ger det paret lite tur inför deras gemensamma framtid.




 
 
 
Mer bilder kommer när paret valt ut vilka bilder dom vill ha.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0