Dagens inspo

 
 
 
 
 
 
 
Har spanat in bilder från några visningar under Köpenhamns fashion week. Fastnade för några bilder från Baum und Pferdgarten och Malene Birger. Hade gärna sett ut något sånt här just nu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Älskart! 
 
 
 
Har förövrigt varit vaken sedan kl 4 inatt, då hela familjen vaknade av en liten Lóa som klättrade ur sängen och började skrikande springa runt i lägenheten. Tydligen nattskräck! Aldrig varit med om det innan. Riktigt läskigt var det. Fick ingen kontakt med henne, hon var helt borta, bara skrek och skulle ut genom ytterdörren. Sen helt plöstligt så kurade hon ihop sig i mitt knä och sov igen. Helskumt! Så det är ju ingen fräck morsa som sitter här framför datorn. 
 
Tur att jag har mitt favorit te att trösta mig med framför dagens föreläsningar. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0