Härlig fredag

Nu finns det risk för att jag förvandlas till en sådan där sötsliskig mamma som vill måla upp vardagen sådär fab som bara vissa bloggare kan. Men så får det faktiskt vara idag, jag bjuder på det. För vilken perfekt dag det har varit! En smärtfri morgon utan tjafs, gnäll och gråt, en förmiddag med studier, lunchyoga, finbesök av ett litet preggo, lydiga barn som trallade hem från dagis, och sen toppar vi det med härligt fredagsmys med barnen.

Som somnade hand i hand tätt tätt intill varandra. Jag sa ju att det blev rosa skimrande och gulligull. Vill ni ha strössel på så toppar jag det med ett glas rött, en feelgood film och ett skumbad. Japp, det är min fredag det!

 
 
Mina vackra fina tjejer, som just nu har dille på läppglans. Eira var så härlig i morse, hon sa så härligt till mig att hon är en prinsessa varje dag. Idag var hon Rapunzel, och på lördagar måste jag alltid kalla henne för Aurora. Kan bli svårt att hålla reda på alla dagar och vilken prinsessa hon är, får nog skriva upp det. Lóa valde helt enkelt att vara Byggare Bob. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0