Helhjärtat

 
 
 
 
 
 
 
 
Är preciiiiis färdig med sista inlämnings uppgiften i kursen Design management. Så nu är det inskickat och klart! Känns så skönt.

Så nu tyckte jag att jag kunde få ta en liten rast, och hmmm. Diska. Kul sånt.

Hursom, så har jag precis skrivit en recension på boken No logo skriven av Naomi Klein. En bok som får en att öppna ögonen rejält! Handlar lite kortfattat om varumärkens intrång i våra liv, arbetsförhållanden i tredje världen och kampen mot detta. Alla borde läsa den!
 


Har bestämt mig att jag helhjärtat dedicerar denna dagen i musikväg till Mumford and sons. Så dom får spela i bakgrunden, höjas till maxvolym och agera kör till min solosång i köket idag. Så är det bara.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0