Söndag = mys

 
Ja jo visst, vi gick upp klockan 5, det är lite väl over the top. Men jag och tjejerna hade en helmysig morgon i alla fall igår. Så skönt att bara vara ibland.

Eira har ju dans på söndagar också, så då passade jag och lilla Lo på att ta en fika, det är våran söndagstradition. Hon stod mest och tittade på folk och charmade alla som gick förbi, men jag fick mig en liten chailatte i alla fall.
 
 
 
 
 
 
 
 




När dansen var slut, mötte vi upp pappa som sovit borta, och en sväng på lekplatsen, en ridtur var på mamma och en på pappa senare mös vi ner oss i soffan, och Eira fick spela lite playstation. Och jag säger bara god damn! Hon är fyra bast och hade lätt kunnat spöa mig i spel! Jösses. Är det normalt att man kan var så grym på tv-spel när man är fyra liksom?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Antar att dagens kids är lite mer utvecklade när det gäller teknik än vad vi var, men hey, vi hade liksom vinylspelare ( åh måste leta upp min! ) och max ett sketet pixlat spel på pappas gamla PC när vi var 8.

Bästa grejjen måste ju ändå varit när Eira ca 1,5-2 år gick fram och försökte "dra" på tv:n för att byta kanal! haha. Blev helt tokig! Det funkade ju så på telefonen, så varför inte på tv:n? ja du honey, det kommer nog skall du se. Undertiden får väl du lära oss gamlingar hur saker och ting fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0