Mina goa!

Har haft helgen ledig, och har kunnat ägna all min tid till mina älskade små töser. Hade massor inplanerat på schemat, men en smygande influensa satte lite käppar i hjulet, och lördagens alla storslagna planer förvandlades till innemys, hyrfilm och massa godis. Inte helt dumt det heller.

Igår var vi iallafall utanför dörren lite mer, med dans för Eira, fika för mig och Lo och sedan en eftermiddag hemma hos Ella och Alma. Man märker ju att barnen behöver aktiveras mer än att bara vara inne en hel dag, men när filmen väl är hyrd och godispåsen står framför dom så tycker ju dom också det är rätt skönt att bara vara inne och mysa.
 

Nu blir det snart jobb för mig, och eftersom det är Tors första dag på nya jobbet (HURRA) så är det farfar som hämtar tjejerna idag. Känns så konstigt när man lämnar dom på morgonen och vet att man inte kommer ses förrän morgonen efter. ( slutar ju så sent.. ) Får i alla fall pussa på dom när dom ligger och sover gott i sina sängar.

Ha en fin fin måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0