Dan före doppare dan..

Japp, nu är det julafton om bara en dag! Eiras första jul! jätte roligt! Imorgon ska vi även börja med smakportioner till henne. Jag menar är det någon dag som passar perfekt till att smaka gröt för första gången, så är det ju julafton!  så vi har inhandlat ett fint litet matset, med Lilla My och Mumintrollen på. Inte lika lätt att göra något eget där inte. Dessutom så diggar jag Mumin å hans vänner. Yes,så det blir havregröt som åker först in i Lillans mun. Ska bli så kul och se hur hon reagerar på det.

Var nere på Kungsmässan i morse, och skulle inhandla mina sista julklappar, trodde jag var smart som var där tidigt, tänkte att det kanske inte hunnit komma så mycket folk. Ja, så tänkte jag..och ALLA andra. Fick tag på det jag behövde, och en liten klänning och lackskor till Bibbi (Eira) Hon måste ju vara fin när hon träffar tomten! Nu skall jag snart baka och skapa julstämmning med Absolute Christmas och kanske lite glögg! 



Årets jullåt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0