Dumma julkort!

Okej, jag kan helt ärligt säga att jag inte varit ett speciellt stor fan av julkort innan. Tycker väl det känns lite larvigt att skicka iväg kort på sig och sin familj där man önskar någon god jul och så vidare. Tanken är ju rolig, att snigelposten ändå skall ha någon charm kvar, och jag tycker att det är roligt att få julkort av andra. Men okej, nu har jag ju barn, å då är det något man måste göra. Men inga familjekort va? nä, det blev ett kort på Lillan i tomteoutfit. Jag skickade efter dom förra veckan från en sida på nätet. Det skulle ta 1-2 dagar, det har gått en vecka! 

Dumma julkort! 

Nu är det julafton om två dagar, och ingen farmor eller mormor har fått något kort på våran lilla tomtenissa i brevlådan. Det är ju fan också! Nu när man har gått in för att göra en sån där helylle sak. Då ska det skita sig. Darn.. Tur far min har en grym fotoskrivare hemma. Det blir till å printa ut bilder i morgon kväll, och dela ut personligen. Det kanske ligger lite charm i det oxå. Och jag tjänar ju lite på det. Slipper ju betala portot. ;D Lägger i alla fall upp bilder på våra tappra försök att vara en lite corny svensson familj. huga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0