Julbestyr..

Har spenderat dagen med att bada lillan, gå promenad i tråkigt småregn och att smida hemliga planer inför kommande julafton. hehehe..jag älskar att vara hemlighetsfull. Det är det som är det roliga med julen tycker jag,ah förutom allt mys med släkt och famlij då givetvis. Men att ha världens (vad man tycker själv) bästa julklapp på gång. Det är kul! 

Sen är det ju oxå så att jag älskar att baka! Hade lagom till första advent bjudit över mina tjejer på lite julbak. Var på Coop och handlade ingredienser för närmre 700 spänn, Det slutade med dubbla satsen lussekatter och knäck, som Linda inte orkade göra klart, därav en jätteknäck som hade mättat den mest knäcksugna människan. Sen har det blivit lite tryffel oxå till Lillans dop. 

När vi var hos Petter och Linn på lussemys förra helgen hade Johanna gjort en grym Rockyroad från Leilas "A piece of cake" funderar på att göra den till julafton. MMMM kan nog bli hur bra som helst. Nu är det bara granen som skall upp så är julkänslan total! 

Här är en till liten sak jag definitivt hade kunnat tänka mig i Julstrumpan.....


Kommentarer
Postat av: Paappi Å Maammii!

Heeijj Kickilicken!

Va'fiin Bloggsida Du fixat ihop!!

Tycker Den video låten/storyn var riktigt braa!!



Kraamar från oss, & lycka till med denna site!1



Puss, puss!!

Ma / Pa!

2008-12-18 @ 22:06:37
Postat av: Tor

Puss hjärtat!

2008-12-18 @ 22:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0