Hänt i veckan..

Ja då var det åter igen fredag, och helgen väntar runt hörnet med allt vad det innebär.. Det känns som tiden flyger fram, och veckorna går bara fortare och fortare. 

Nu är Eira äntligen helt frisk, och babysimmet gick jätte bra i onsdags. Vi hade ju missat lite grann, på dom två gångerna vi var borta. Men vi tog igen det rätt okej tycker jag. Nu skall barnen dyka själva och simma till mamma. Så Eira satt på en blå madrass i bassängen och plumsade i. Tror hon blev lite förvånad. Men det gick bra!

Efter simmet hade jag och Jennie en väldigt fin eftermiddag, med lite lunch nere vid ån och en snabb sväng på kungsmässan, där det blev inhandlat tulpaner och en Hello Kitty badrock till Lillan. Vi var inte hemma förrän fyra, och halv sex skulle jag möta Pia, för en mysig onsdags bio. Så det var bara hem och mata Eira, sedan snabbt på med lite mascara och iväg på Tors ny inhandlade cykel. 

Vi åt lite sushi innan bion, och det kändes väldigt konstigt att sitta där, vi två, utan våra barnvagnar. Med vi hade en väldigt trevlig stund. Och bion var så där härligt tjejig, och det passade verkligen oss för stunden. Få komma till New York för en kväll. som Pia sa. 



Igår var det tänkt att vi skulle ut och fota och picknicka lite på Tjolöholm, Jag, Jennie, Morris och Eira. Men när vi kom dit ut var slottet och hela omgivningen täckt i en tjock och kall dimma. Det blev en liten fotosession undertiden dom små sov, men sedan förflyttade vi oss hem till Jennie i stället. Där Morris imponerade med sitt krypande, och Eira satt och guppade i deras babystol. 





Nu har jag precis ätit en underbart god pasta och skall börja plöja igenom säsong två av Greys Anatomy som Tor glatt överraskade mig med idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0