Eira in the park!

Var hemma hos Linus och Jennie en stund nu på förmiddagen, och sminkade och lockade hennes hår. Dom skulle i väg på bröllop. Jennie blev jätte fin i blommig klänning, lockar i håret och guld på ögonlocken. Linus var också fin, på det lite mer ruffa sättet. Om man kan jämföra Jennie med en ljuv sommaräng, så var väl Linus lite mer killen som körde en cool hoj över den. Hehe..Så fina blev dom! Och jag tror Jennie löste slipsknytandet rätt fint också.

Efter att vi varit där, somnade Eira hjärtat snabbt i vagnen, så jag promenerade ner till stan och köpte mig lite sushi. Smidigt nog hade jag picknick filten under vagnen, så jag satte mig i parken och åt och läste lite medan Eira sussade. Det blev ingen längre sömn för henne. OCh det första hon såg när hon vaknade var så klart en liten vovve!

Ivrigt klappandes sina små händer, skrek hon och pekade på den lurviga schäfern som lufsade förbi oss. Sedan blev hon helt förtrollad av fontänen som pryder parken. Vi gick fram och kollade lite på den, och vips så flängdes nappen iväg! från vagnen rätt ner i fontänen....så klart...vågar inte ens föreställa mig hur mycket äckel det är i det vattnet. Så det blir till att koka napp.

Nu skall vi packa en liten väska för vi skall åka ner till Frösakull över natten.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack kära vän för att du gjorde mig så fin!! Är så glad att vi funnit varandra:-). Kram kram

2009-08-15 @ 13:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0