Fortfarande sjuk..

Japp, nu har doktorn lyst mig i örat och konstaterat att jag har öroninflammation också! Så himla typiskt! När jag började känna mig lite bättre, så kommer en öroninflammation från ingenstans och kastar mörka skuggor över mitt tilfrisknande..

Jag och Eira tog en snabb liten tur in till Göteborg i lördags, för att hälsa på pappa i studion, som var mitt i inspelning av deras nya platta. Och när jag skulle åka hem igen började jag känna av det. Så det var bara att åka rätt ner till Videomix och hyra nya filmer, och plocka fram Ben & Jerrys glassen ur frysen, jag förblev soffliggandes.

Nu skall jag och Eira krypa ner i ett mysigt skummbad innan det är dags för lillan att sova.


Eiras nya stövlar..min sötnos!

Kommentarer
Postat av: Maria

Krya på dig!

2009-08-31 @ 18:39:01
URL: http://columbella.blogg.se/
Postat av: irmali

Söta :) Och krya på dej!

2009-08-31 @ 18:48:08
URL: http://irmalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0