Sjukling..

Har nu varit sjuk sedan i måndags, men börjar må lite bättre. Efter ett Pirates of the Caribbean maraton och en halv burk Ben & Jerrys glass börjar jag se ljuset. Jag hoppas verkligen inte att Eira blir sjuk bara!! Ringde till sjukvårdsupplysningen för att kolla lite vad dom tycker man skall göra, då mina symtom stämde överrens med svininfluensan. (av den mildare sorten..puh) och när jag berättade om mina symptom sa hon att det kan röra sig om detta, men att man bara skall ha uppsikt över Eira, om hon hostar mycket eller så. Shit..Den där man har gått och oroat sig för, och trott det värsta om. Är det verkligen den sjukdomen som har härjat i min kropp? Vad det än var, så är det i alla fall på väg tillbaka, och Eira borde blivit smittad vid det här laget, så jag kan ju bara hålla mina tummar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0