Bloggen 1 år idag!



Hurra hurra! Idag är det exakt ett år sedan jag startade upp denna blogg, och började pränta ner vardagliga ting, och händelser i Eiras och mitt liv. När man ser tillbaka på året som gått, och saker man har bloggat om, måste jag säga att jag är nöjd med att jag bestämde mig för att börja blogga ,trots att jag inte är någon Kenza eller Blondinbella, och har långt ifrån samma besöksantal som dessa giganter, men ändå ,det är ett troget gäng som följer min lilla blogg, och det är ett väldigt roligt sätt att föra dagbok över Eiras utveckling. Så här är för ett år till!! Hoppas ni, och flera fortsätter att följa mig! Jätte kjaaaam (som Po eller Lala hade sagt..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0