På bloggfronten intet nytt..

ojojoj..vad jag har varit dålig på att blogga denna veckan. Hjälp, inte ett enda inlägg sedan förra fredagen. Shame on me! Men vad kan jag säga? Inspirationen har inte varit på topp. Men jag skall försöka bättra mig och inte ha så här långa uppehåll mer oki?

Just nu sitter jag och Eira hjärtat i köket och smaskar på kex och dricker yoghurt. Mums! Snart är det dags för middags nap, och jag skall gotta ner mig i soffan och se ett avsnitt av One tree hill. Som är den nya serien jag fastnat för. Så bra att det finns så många säsonger av den redan, så det är bara att plöja! hehe..



Ikväll är det semifinal i Idol. Jag håller en stor tumme för Tove! Jag tycker hon är sten cool och borde kamma hem hela skiten! Men det återstår att se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0