Teletubbie time

Nej, det finns inget sötare i min värld. Än denna söta lilla varelse som sitter i vardagsrummet och vinkar på sina Tv favoriter Teletubbies. Hon har tom börjat göra "huvud axlar knän och tår", visst det blir bara huvud och tår, men detta till trots, så måste jag säga att det är kul med något tv program som kan lära en 16 månaders liten flicka detta. Visst dom måste ju vara seriöst LSD påverkade, men ändå! Eiras favorit är den röda lilla "Po", som hon sa när hon kom gåendes med DVD filmen i handen till mig. Och jag tackar inte nej, till att få sitta i soffan och ta det lite lugnt en stund, det måste ju även en liten sprallig flicka också göra mellan varven. Men 15 minuter räcker, sedan är det full rulle igen, lagom nog att låta både mamma och bebis ladda batterierna lite.



Hej hej vinkar Teletubbies, och Eira vinkar glatt tillbaka, och övar huvud, axlar, knän och tår i soffan.




Kommentarer
Postat av: Knaada

Jag ska vara helt ärlig å säga att jag tackar gärna nej till en stund i soffan om det är Telietubbies som gäller!



Missförstå mig rätt, jag älskar Telietubbies bara jag själv slipper se :)



Har ni provat Drömmarnas trädgård, lite snällare mot oss vuxna... Finns på SVT-play.

2009-12-15 @ 22:31:23
URL: http://knaada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0