Dyk, fik och snöpromenad.

Igår hann vi äntligen med våran lunch dejt med Pia och Elliott. Och som grädde på moset var Jennie och Morris med oxå. Det blev sushi i fåtöljerna inne på Naam. Mys! Eira och Morris hade en väldigt mysig stund i soffan, Morris roade sig med att ta Eiras napp, undertiden hon underhöll sig med hans väldigt intressanta luva. Dom är för söta, dom små! På eftermiddagen kom syster hit, och i sedvanlig ordning så slängde vi ihop en kladdkaka och bunkrade oss framför TopModel. En perfekt tisdag. 

Idag var det ju återigen dags för babysim, och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var lite nervös inför hur det skulle bli i dag.  vi skulle testa en ny metod idag, så vi drog på oss ytterkläderna och mötte upp Jennie och Morris vid elva. Eira somnade direkt, men sov inte så värst länge. Efter en timmas promenad satte vi oss i simhallen och gav dom små lite mat. Och tydligen var det en väldigt bra metod, för det fungerade! Allt gick som på räls efter det, och Eira hann t.o.m med att dyka! Idag var det roligt att bada! så roligt att vi anmälde oss till fortsättnings kursen, vet inte om jag var lite övermodig sm gjorde det, men det återstår att se!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Åhh...våra små charmtroll:-)

2009-02-11 @ 18:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0