Trisst väder men gla tjej!

Hemma igen efter en aktiv dag. Klev i skorna och begav mig ut redan vid elva. Gick "Kolla runt" med sovande bebis i vagnen och "The Used" i lurarna. Tack mamma för Ipoden! Jag är en sådan person som har ganska högt tempo när jag är ute och går, så promenaden som jag trodde skulle ta ca trekvarten tog 20 minuter. Eftersom Eira ändå sov gick jag en extra sväng, innan vi styrde kosan mot simhallen. 

Idag fungerade allting precis som det skulle! Eira fick dock en kallsup i ett av sina dyk, och blev lite ledsen. Men det var inget som inte en badanka kunde råda bot på. Hon har klarat första kursen nu, "Krabban", så nästa vecka är det uppehåll, sedan börjar "Grodan". Då är det dags att lära sig lite mer avancerade saker. Ska bli spännande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0