Blogg torka

Har inte skrivit på några dagar, då min älskade sambo haft med sig våran dator till sin replokal. Han håller på att spela in nya låtar med sitt band, och behöver då datorn. Vilket är helt förståeligt, men som resulterat i en blogg torka. Vad har hänt då? Det har varit nyår. Lillans första nyårsafton blev betydligt bättre än julafton. Vi hade middag med systeryster och hennes kille. Det blev Guitar Hero till halv fyra på natten. Vi var ett grymmt band! Och Eira var vaken vid tolvslaget och deltog i skålade av bubbel och såg på fyrverkerier. 

Vi hann oxå med lite julmys hos mina föräldrar på annandagen! och jag fick mitt julmåste, grönkålssoppan, och Eira fick ha på sig sin fina julklänning. =D plus att jag fick en Ipod av mamma i julklapp! Kunde ju inte bli bättre efter en så tråkig julafton. Eira fick även den fin fina åkpåsen från Lodger, väntar med spänning på att den skall komma med posten. Börjar fundera lite på att göra ett nytt barnvagnshänge igen. Tror inte att den lilla dödskallen passar så bra till den nya åkpåsen. Såg på någon sida att man kunde beställa mjukis bokstäver att ha i vagnen. Men jag vet inte. Det var inte så fina färger. Får väl se om jag hittar på något själv, är ju lite roligare då! Nä nu vill jag att min familj ska vakna så vi kan ta vara på dagen!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0