Gåvor från Italien!

Fick ett avi i brevlådan i morse, det hade kommit ett paket till mig! Sånt ät ju alltid super roligt, när man helt ovetande får en liten lapp i lådan. Eftersom Eiras åkpåse fortfarande inte kommit( det har gått exakt en månad nu..grrr) så tänkte jag att då kan jag ju passa på att fråga på Hemköp om det fanns mer paket till mig, men nej det gick ju inte alls för sig. Tydligen kan dom inte kolla på namn eller adress utan dom måste ha den där förbannade lappen .Och visst låg den i brevlådan när jag väl kom hem igen! typiskt. Men det blir ju spännande i morgon! 

Det jag hämtade idag var skickat från min snälla faster! Hon och hennes man bor på sin båt sedan ett par år tillbaks, så dom håller till nere vid Medelhavet, och vi har inte sets eller talats vid på väldigt länge! Jag blev verkligen jätte glad för att dom hade tänkt på oss, och Pyrets födelse! Tyvärr var den lilla sparkdräkten alldeles för liten, men eftersom jag sa senast idag till mamma att jag funderar på att gå en sykurs och slipa på min förmåga lite, så kan jag väl kanske förvandla det till något annat. Vi får väl se.

 Idag har Eira ätit sin första portion med kött. Måste säga att det känns lite märkligt att mata en liten bebis med griskött i puré form, men det kanske beror på att jag är vegetarian...jaja,hon verkade i alla fall tycka om det, hon åt en halv burk! plus en halv banan. Hon börjar verkligen bli stor nu. Min lilla stumpa! 

Vi i stallet! Eira satt upp i sin vagn för första gången, trots avsaknaden av åkpåsen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0