Ingen rast,ingen ro

Idag har jag och Tor varit i städar tagen. Ibland måste man ju ha en sån där ordentlig storstädnings dag. Det var precis vad vi hade. Tor röjde tom på våran balkong, och tro mig, det är imponerande. Vet inte vad det kan tänkas bo för småfolk bland allt det vi har slängt ut där. 

Jag och Lill pluttan gjorde amerikanska pannkakor till frukost, och det var bra att magen fick sitt så vi orkade med allt sen. Medan hon sov middag passade vi på att sätta igång. Det går ändå ganska fort när man är två. Och det är ju så skönt sen när det är klart! Det doftar rent och allt känns så fräscht. Så brukar det väl vara eller? nä, inte i det här fallet. Moppen gav ifrån sig en fruktansvärd doft, så nu luktar hela sovrummet mögel! Här vill inga sessor ligga och sova. Typiskt! jag skulle haft en sådan här!
                                                                                           

 en rumsspray från crabtree & evelyn. Deras saker är underbara! Helt naturliga och väldoftande! Jag har lite produkter ur deras barnserie till Eira, känns så skönt att använda bra saker som man vet att det inte är massa "skit" i. Finns att köpa på accessora bland annat. Ja i värsta fall får jag väl ta Eiras schampo och tvätta golvet igen, utan den äckliga moppen.....nä nu ska Eira bada! 



Pudret är superbra till små bebis rumpor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0