Jag hade rätt!


Vi hade en absolut underbar söndag igår. Det bästa som finns är att spendera helgen tillsammans med sin lilla familj. Tor förljde med mig och Eira ut till hästarna, Eira är väldigt fascinerad av djur nu, och hon tycker om att känna med sin lilla hand på hästarna,hundarna och katternas pälsar. (Roxy däremot är inte lika lycklig, blev ett litet svansryck igår....) Så Tor och Eira gick runt och mös, medan jag gnolade runt. 
Vi blev lite sena hem till Malin och Fredrik men väl där blev det en middag som vore värdig en kung! Hos Malin blir man aldrig besviken när det kommer till mat. Måste nog säga att hon lagar den godaste maten jag vet. Förlåt mamma! (Din mat är en stark 2:a) Lite bus å lek blev det oxå. Eira har ju tre vilda kusiner som är väldigt nyfikna på henne just nu. Dom är så söta! Dom klappar och gullar med henne. Hon gillar uppmärksamheten, det märks! Tack snälla familjen Bergmann för en mysig söndag! 






Jag hann upp med Lillan till lägenheten, sen var det dags för nästa vända, hämta systeryster för en filmkväll. Tor blev med bjuden på bio, men ville hellre spendera kvällen med oss. Sötnosen. Så vi drog på Australia och mumsade på grönsaker och dip. Trodde när Bibbi somnade klockan åtta att vi skulle kunna se hela filmen och vara i säng i hyfsat tid, men igår ville Eira vara omöjlig. Så det tog två timmar innan hon äntligen gav efter för John Blund. Filmen var verkligen jätte bra, och faktumet att söndagen blev perfekt var fast ställt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0