Babysim

Babysim igår, och det var så mysigt! Eira tyckte nog att det var roligt. Hon var väldigt fascinerad av fläktarna i taket och allt annat skoj hon såg när hon låg och flöt i mina armar. Morris och Filippa var med oxå! Kul med några man känner! Det blev en riktigt lyckad första gång! Eira blir ju lite otålig när hon måste göra samma sak lite för länge, men då är det ju bara att byta och göra annat. Efteråt var hon helt knockad! Tror jag det. Mycket intryck på en gång. 

Nu ska jag ringa Morris mamma Jennie och se om vi skall ut å promenera i det fina vädret. Innan jag och Eira skall till BVC  för hennes 5 månaders spruta. Får se hur det går den här gången. Sist var det lite tårar. Usch! man känner sig så hjälplös när man vet att den lilla varelsen har ont. Men det går ju över ganska fort igen! Kramar i solen!

Smulan väntar på att mamma skall duscha klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0